Tuesday, July 31, 2012

rindu

assalamualaikum!

hoho..aku sedang membuat exercise jari sambil mendengar lagu suaraku berharap oleh hijau daun! pheww..aku rasa hari ini dan semalam merupakan hari mengimbau/mengimbas segala kenangan-kenangan yang pernah wujud di benak pemikiran aku. semua ini bila tetiba, orang-orang yang pernah wujud dalam hidup aku inbox dekat FB, sms & call dekat talian Maxis. dengan tak semena-mena bespren porever pon turut berborak sambil mengimbau segala macam hal yang bak tahik, bak hempedu dan bak gula-gula!

fuh serius sangat merindukan semua :'(

bila semalam dah berbicara pasal itu dan ini..maka tadi secara sengaja..aku pergi bukak semua social network aku yang dah terkubur! sampai lupa-lupa pasword tau mak jemah! daripada fb, twitter, formspring, tagged, e-mail dan lain-lain! tengok profile dia & dia & dia & dia!!
ehh ramailah yang aku tengok..heheh!

rindu sangat
(>_<)

bulan Ogos ini, besties kat KSHAH nak bertunang
bulan September ini pon besties kat KSHAH nak bertunang
bulan Disember InsyaAllah, besties kat sekolah nak dirisik

dan disini aku masih sendiri, merenungi hari-hari sepi.
(y_y) ceyttt siap tampal lirik lagu!

masih berharap di dalam hati,
satu hari nanti bila ada kelapangan dapat jumpa korang!

oke! dah ar..penat ar taip panjang-panjang!
terima kasih kerana membaca :')

psstt :- henpon rosak! satu nombor pon tak ingat :(

2 comments:

gigiAriEma said...

kdg2 org yg kita rindu Allah akn temukan nty. :)

GKA said...

Rileks la...Nati adala yg mai,hohoho