Thursday, December 1, 2011

=)

assalamualaikum !

pertama sekali nak cakap ,
Happy 25th DHS ! :)

tepat jam 23:27 tadi aku sampai Muadzam Shah semula . ya ampun letih bangat ! tadi habis paper pukul 14:00 , aku dengan minah dan minahchi pergi makan dekat foodcourt . tak sempat nak balik rumah , mak ayah aku telefon pukul 14:50 tunggu dekat depan pagar ilmiah . jadi dengan baju kuning diraja tu aku pun pergi terus ke Kuantan . tempat pertama dituju ialah Hospital Tengku Ampuan Afzan , Kuantan . kami  datang dengan rombongan cik kiah - 3 kereta daripada Segamat .


untuk kertas Recruitment and Selection tadi , memang Dr Shahrul Nizam the best ! sebelum mula exam , dia suruh duduk dalam group yang dia tetapkan dan bincang case study serta jawapan untuk jawab kertas dia . maka InsyaAllah boleh jawab dengan baik . untuk kertas Organizational Theory esok pula telah ditunda kepada 09122011 ! yahooooo banyak lagi masa >_<

01122011 - atok aku akan dibedah , giliran yang ke-6 . 
moga tak ada sebarang komplikasi yang dihadapi dan selamat segalanya dengan izinNya . amin ~

doakan atok selamat ea ? :')

sekian , wassalam .

2 comments:

myra yusreena said...

moga selamat semuanya..amin~ :)

Unknown said...

myra - mekaseh awak :')