Tuesday, November 22, 2011

:D

assalamualaikum !

pagi yang sejuk lagi pada pukul 10:43 am sebab kat sini hujan je . bila hujan perut aku pon secara otomatik nya lapar . ni kejap lagi aku nak turun mencari dan membeli makanan dekat kedai makcik padang tu . makan nasi , ayam dengan sambal pon sedap . haha padehal tu la lauk aku hari-hari kat Muadzam ni >_<

mentang-mentang Malaysia menang bola semalam , hari ini dan esok kelas aku pon tak ada ! aiseh apekah ini ?  penat weyh terkejar-kejar pagi tadi | mandi , siap dengan segera pakai lens , jeans , shirt , sweater die , selendang putih , selipo jamban dan jalan kaki pergi kelas . sekali tak ada beb kelas ? aduai ~  
oups tak baik merungut >_<


apa pun walaupun Malaysia menang bola semalam , hanya Johor yang dapat cuti tau ! sebab hari ini ialah :-

Hari Keputeraan Sultan Johor,, 
D.Y.M.M Sultan Ibrahim Ismail Ibni Almarhum Sultan Iskandar ! 
DIRGAHAYU BAGINDA SULTAN JOHOR 
Daulat Tuanku ! Daulat Tuanku ! Daulat Tuanku ! 

sekian ! terima kasih kerana membaca :)


5 comments:

misyamissyou said...

same ah weyh..xde kelas..ni yg rase nak balik johor je ni

Mra Mastura said...

lalala~ goyang kaki..goyang kaki..

*aku di johor*

weyh lens kaler ape tu?!

hana nabihah said...

mimi - hehe aku pon blur da pesal xder kelas -..-

mra - lens warna pink >_<

Abg Stalker said...

mata mengancam ;)

hana nabihah said...

huuuu ofkos :)