Saturday, May 14, 2011

day nine : 10 of your favourite songs

assalamualaikum ! hari kesembilan . aku rasa dah berhari - hari yang dah lebih 10 hari dah -_-'' aku suka dengar lagu jiwa - jiwa . lebih - lebih lagi lagu dari indonesia . minta maaf malaysia , lagu malaysia kurang meruntun jiwa serta hati aku yang konkrit ini . aiseh ! baru menunjukkan jiwa aku yang keperempuanan ini kan layan lagu jiwa ? aku tak ada sebab yang maha spesifik atas lagu apa yang aku suka ini .
1. tentang seseorang - ada band
2. larut - dewa
3. merindukanmu - dmasiv
4. jangan pernah berubah - st12
5. percaya padaku - ungu
6. sudah cukup - republik
7. cinta tak direstui - st12
8. tak lekang oleh waktu - kerispatih
9. ku sesali untuk dirimu - kerispatih
10. tentang sebuah kisah - kerispatih
hey , boleh tak aku nak panjangkan senarai lagu yang aku suka ? boleh kan ? ~ ~,
11. satu - dewa
12. tentangmu - kertas
13. ku tak bisa - slank
14. hanya ingin kau tahu - republik
15. ku ingin kamu - romance
16. cinta dalam hati - ungu
17. yakinlah aku menjemputmu - kangen
18. harga diriku - wali
19. aku sakit - wali
20. aishiteru - zivilia
fuh ! banyak lagi sebenarnya aku nak letak . semua lirik lagu ini mantop dan mampu buat bijik mata aku berair bhai ! serius aku mabuk sekejap dengar semua lagu ini . ingat lagi ! kawan sekolah aku perli aku , sebab lagu aku banyak indon je . dah tu siap beli cd kerispatih ~ tak  boleh pergi betul aku zaman sekolah dulu . oke ar  , bubye korang semua >.<    

9 comments:

Rafidah Farhana said...

most indonesia band.
memang suka lagu dari seberang ea?

misyamissyou said...

xleh bla..semua indon! haha..aku cm hrp de selit 1 lagu melayu mse aku bace td..hampe je bile smpi no. 20 hehehee

hana nabihah said...

@rafidah farhana
aah la ^^ lagu saja bukan orang -__-

@misyamissyou
jangan nak saket hati sgt lah..haha ^^

LiFe KaMi said...

kami minat wali, baru bulan lepas beli cd ori ,tapi 5 lagu je ada, semua lagu ketuhanan..
skang burn vcd pirate senang semua lagu wali ada..:)

hana nabihah said...

@life kami
sama lah dengan saya ! lagu wali ada ketuhanan dan saya pun donlod semua lagu dy..hehe :)

Abang Stalker said...

percaya pdku syg.. :P

hana nabihah said...

@abang stalker

hihi <3

eyjalukman said...

wahh ,
eyja plak tahu lagu tp tk tahu tajuk .
so baca tajuk lagu tk dpt cam lagu ap . haha

hana nabihah said...

@eyja - haha..ni pon sebab dah hafal ! ^^