Sunday, April 3, 2011

apa pun tak boleh bai ! HAHA ;)

assalamualaikum !

hey aku punya blog baru hari ini pakai baju baru ! warna hitam der . gelappppp siot . ahaaa aku agak tak puas hati dengan baju dia sekarang lah . aiyoyoyo ! manusia memang tak mudah puas beb ! sejujurnya aku lagi suka baju lama blog aku yang warna biru tu . sedap jek bijik mata aku weyh . bak kata orang biru itu kan tenanggg . ada esok lusa aku tukar balik yang lama . HAHA ! 

btw , sekarang aku dah cuti sem dah . baru balik sehari dah macam macam mega projek oleh DHS yang nak dilaksanakan . derrr aku akan sangat sangat sibuk dan kalau tak sibuk pun memang aku akan sibuk atau buat buat sibuk selalu masa cuti semester ini . ergh , apa ayat aku boldkan tuh ? macam ayat K kuasa dua jek aku baca balik . 

oke peeps ! itu sahaja . wassalam :')

2 comments:

UYC said...

haha blog sy xprnh tuka baju sb die sgt kacak :P

hana nabihah said...

^^