Saturday, March 19, 2011

bila hati merepek dan meraban !

assalamualaikum readers.

erm , mood aku agak kurang ! aku keliru dengan apa berlaku sekarang .  kenapa dia muncul lagi dalam hidup aku ? tolong  jangan dekati aku seperti dahulu . aku merayu sangat . aku tak nak kejadian lepas berulang lagi sekali . aku sayang kau atau tidak lagi ? apa pun aku tak boleh nak terima kau lagi . mungkin kita ni memang tak boleh nak ditakdirkan bersama pon dan aku terima itu dengan hati terbuka :') kau pon ada gf yang baek , comel . kau jagalah hati dia dengan baik . jangan hancurkan hati orang lain lagi . cukup kau lukakan hati aku dahulu . bak kata orang : jangan pandang belakang ! maknanya dalam kehidupan kita ini , kita jangan pernah menoleh ke belakang selepas membuat keputusan . pengalaman mengajar kita babe agar lebih matang dalam berkata - kata !


hey , hari isnin ini 21032011 aku sudah start final exam ! dah genap dua bulan aku accident isnin ini . ermm , berdebar hati untuk aku hadapi semua ini . Ya Allah ,tolonglah kuatkan hati ini untuk menghadapi semua ini.

p/s - aku dan * nak kawen lepas habis belajar ! siapa * tu yek ?

0 comments: