Wednesday, December 8, 2010

rutin rabu .

hahaha , muka ceria yang berbedak sebelum masuk kelas ;)
bila bosan dan mengantuk dalam kelas - __-'
 masih di ambang mengantuk . ouh . macam tak suka la hari rabu pagi :|
dah panas , balik rumah cepat ! kang hitam lak (o O ,)
*********************************************
salam readers . hari rabu adalah hari yang paling letih untuk sem ini . jadual kelas dari lapan pagi sampai lapan malam . dan rutin ini akan berterusan sehinggalah penghabisan semester 2 , 2010/2011 . semoga semangat kerajinan aku ini akan berterusan . miahaha . aku kan dah janji nak belajar rajin rajin semester ini untuk menaikkan CGPA aku . buat masa ini motto untuk semester ini ialah DESPERATE NEED A's . hahaha . sila jangan keji tau . aku memerlukan kata kata semangat agar lebih rajin . wuuuu ;') oke readers , semoga bergembira dan menikmati hari hari kalian . wassalam :)


psycho - pukul lima sampai lapan ^^


























6 comments:

misyamissyou said...

hahhaha..desperate need A's wakaka..bagus seyh ko nye motto.. gle jadual pai 12 jam..biar betul ko...aku xcaye..

hana nabihah said...

hahaha..ada la gap nye samemey..
kena kott motto macam tu..wee ;)

-telordibasuh- said...

kem salam kat budak yg amik pix ni hahaah

hana nabihah said...

dah jawab dah pon :p

mRa said...

weh, belajar belajar!

hana nabihah said...

oke oke..desperate need A's ni..