Sunday, December 19, 2010

entry edisi sakit b**tot ;)

salam readers ;)
 17122010 : segamat , johor to kota bharu , kelantan
18122010  : kota bharu , kelantan to segamat , johor
daddy , pemandu terhebat ;')
shitto face with bantal!
haha . serius perjalanan yang meletihkan . sakit bontot , tulang belakang dan sewaktu dengannya . 10 jam perjalanan tu , musim hujan lagi :') lima kereta gerak ke kelantan dari segamat . kami sekeluarga pula berempat saja pergi sana , sorang lagi tak ikut sebab minggu ini dia tak balik rumah . hei pergi ke kota bharu bukan berjalan jalan atau melancong . tapi ziarah abang ayah dekat hospital . dah 3 hari masuk ccu baru ayah tahu . tapi masa kami dan adik beradik ayah yang lain sampai , abang ayah dah tukar masuk wad biasa dah . alhamdulilah ;) 
mak dan anak berwajah sama .
kalau tak ke kelantan pada 17122010 , kami akan pergi ke johor bharu . sebab sepupu aku kahwin ;) apa apa pun aku nak cakap :-
SELAMAT PENGANTIN BARU KAK AISHAH .
disebabkan kami tidak dapat hadir , minggu hadapan akan ada lagi program jelajah malaysia lagi . kali ini ke kulim , kedah :') agak agak boleh putus urat kentut lagi tak ?




10 comments:

-telordibasuh- said...

haha...ni baru betul jalan2 satu malaysia hehe...pinjam sweeter hahha

hana nabihah said...

hahah..tak malu ke nk pinjam sweter kumar kite bagi pinjammmm..

Mra Mastura said...

ak nak pinjam sweater kumar leh? hahaha.. adoii...penaat tuh duk dalam kete lelama.. =.=...

hana nabihah said...

@ mra mastura

hahaha..bley2..
tau takpe..saket tu muntut..

misyamissyou said...

haha..pinjam sweater kumar ke??? hehe aduhh..xtahan aku asik gelak bace komen.. :D

hana nabihah said...

@ syamimi

hahaha..aaah..ritu sejuk nak mampuih..hahahaha..

misyamissyou said...

:P ye ke?? hehee

hana nabihah said...

ho la mimi :')

hiro said...

posing baik..haha

hana nabihah said...

@ hiro

hehe..maceh :')