Friday, October 29, 2010

header baru :)

comel la . muehehe~
salam . lawa tak header baru aku ? haha , lepas ini aku akan kembali normal . aku akan selalu tukar tukar header aku kalau aku rajin . sebab aku dah tahu aplikasi mana yang hendak digunakan .terima kasih daun keladi samemey kerana merajinkan diri buat header untuk aku . sampai tiga kali kan ko buatkan . header di atas adalah hasil seni artistik daripada samemey . yang lagi dua biarlah rahsia . cewah ~ haha . saja je aku nak susahkan kau kejap . lama tak buat macam tu kan . hahah . nanti aku belanja kau air sirap dua posen ea . erk . ada lagi ke ? haha ~ apa pun , terima kasih daun keladi lagi sekali kat kau ;)  *muah muah.

4 comments:

misyamissyou said...

hahahaha! kejam ah ko..kelas aku kol 0800 esok tau!! skrg kol 0120 kot.. :P

hana nabihah said...

hahaha..relaks la..awal lagi ni ;p

~SukEMakAn~ said...

cantek je!
hehe

hana nabihah said...

tq :)