Saturday, October 9, 2010

cerita malam rabu.

salam readers.hari rabu bersamaan o6 october.aku dan budak batch aku ada back-up test untuk paper ISSB113.ha-ha.memang setiap semester akan ada seciput masa untuk ustaz buat back-up test.aku pun tak tahu la kenapa.nak kata ramai yang fail , tak juga.yela.sebab ada yang dapat markah seratus lagi.aku punya dalam lingkungan ehem-ehem la.hahaha.sebenarnya bukan nak cerita sangat pasal ada back-up test ni pun.aku cuma nak cakap.kami jawab paper dalam keadaan  
gelap gelita.maksudnya black-out la :p aku gila excited masa tu.kira tak sia sia la aku tak belajar.yela.tak da masa aku nak baca.sebab petang aku ada macam macam test.aku pun ambil la kesempatan tanya orang belakang aku.nasib baik la dia bagi.kalau tak bagi.sumpah budak laki tu kena kutuk.hiks.teruk betul aku.tapi bukan aku sorang buat macam itu.satu dewan kott :D apa pun aku tak kedekut.aku bagi budak laki kat depan aku.kawan sebelah aku.sharing is caring kan :)) tapi aku tak tau la apa perasaan ustaz masa tu.mesti bengang gila.hurm.tapi aku yang musykil ini , nama je aku ni belajar dekat tempat pembekal elektrik Malaysia iaitu ,
UNIVERSITI TENAGA NASIONAL !
apa masalah uniten tiada bekalan elektrik ini ? kawasan tempat tinggal budak laki masa tu tiada bekalan elektrik.dan alhamdulilah rumah aku ada elektrik.kalau tak memang malam tu juga aku balik segamat.haha.kalau lah final dalam keadaan macam ini pun mesti best juga kan.haha.sanggup aku kalau ada paper malam.hikhikhik.oke la.ni aku nak bersiap untuk pergi daftar subjek.timeslot aku pukul 12.30 tengah hari nanti.take care readers :D



0 comments: