Tuesday, June 29, 2010

my love !

salam readers !dari pagi tadi ak duduk tengok mama arnab ak ni.ak dapat rasakan ajal dy da nak sampai.ak kata mcm ni kerana...mama arnab ak ni asik dok termenung kat satu tempat.duduk diam jek.ak bagi makan pon dy da tak nak mkn da.pastu.asik ter-ber jek! lagi satu mungkin faktor dy da tua.jangka hayat binatang bukan la lama kan? cian la.tak sampai hati tengok mama arnab da gitu.anak dy ad dua ekor je sekarang yang masih hidup.cian la anak dy jadi anak yatim nanti ;'( naseb baek la anak dy da besar sikit.kira ad la waris dy nanti kan :) hurm,kalau tak.biasa petang macam ni dy dok lompat lompat.sebok nk kua.nak makan rumput la.makan pokok sayur ayah ak la.tapi ni...dy dok diammmmmmmmmm jek.haish ( _ _ ! 

nanti ak letak gambar arnab arnab ak ea :) 

4 comments:

me, nelly said...

xpe.. adat lah tu. da bwk g klinik?

ermm kalo umur kucing kan stahun = 10 tahun.
rabbit pon lbey kurang kot. huhu.

http://naliaziz.blogspot.com/

hana nabihah said...

thnks!huhu..
emo lak tulis entry ni.
haiwan ne ad akal kan..
siap kate anak yatim la pe la..

da..mang ajal dy nak sampai da..
huhu..da tua da dy..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tadi tak sempat sembelih...daging hulurur rumah jiran sebelah.... sian sian takziah

hana nabihah said...

huhu..lau nk sembelih pon xmo makan ar..sayang woo!