Monday, June 11, 2012

kemeriahan bulan 6

assalamualaikum!

selamat datang setengah tahun!! setengah tahun ialah bulan Jun..hewhewhew :P sejak bulan Jun bermula semakin ramai kawan zaman sekolah aku telah mendirikan rumah tangga mereka sendiri dan ada jugak yang bertunang. tahniah korang semua. fuh! 02 Jun 2012 sahaja, telah mengenyangkan perut aku semacam ular sawa. mana tak nye! sekali pergi 4 buah rumah, mahu tak bentak perut masing-masing walaupun makan seciputttt saje!

sesi ambil gambar secara berjemaah dekat majlis kawen Yusrina dan Idris!

ambil gambar dengan mummy Amani, Amani, nyai Effa dan nyai Zana. ini majlis kawen kak Zila..akak kepada mummy Amani.

ambil gambar dengan Mizz Yaya dekat rumah Nina.

sesi ambil gambar secara berjemaah kali kedua.aku pandang apentah! rumah Nina ni, akak dia kawen.

di Kg Sedeng yang permai..hewhewhew!

ambil gambar bersama Rizkina, Azim, Radi, Napi dan Azam.

bersama empunya majlis.

Selamat Bertunang Cik Ikin :)

pssttt hujung bulan ni 30/06/2012, pakwe zaman cinte monyet aku nak tawen~ huhu aku rasa macam semakin tua dan tua je bila selalu dapat jemputan daripada rakan-rakan sekolah dan rakan-rakan di mana sahaja. lebih-lebih lagi masing-masing yang dah kawen 2,3,4 tahun yang lepas sudah ada cahaya mata sendirik. huhu apa pun, aku tumpang gembira dengan korang semuai :)

p/s- kepada rakan2 yang nak kawen tu, jangan lupa jemput aku yek..huhu!
&
nota hati- bilelah giliran aku ini?? hewhewhew :p

3 comments:

Ridzwan Hafidz said...

yang tuan punya blog ini pulak bila masanya? hahah tetibeee

hana nabihah said...

coming soon la wan! :P

hana nabihah said...

coming soon la wan! :P