Monday, August 8, 2011

cabaran tiga puluh hari - dua belas

day 12 - apa yang ada dalam beg mekap anda

assalamualaikum !

errr day 12 ? apa ek ada dalam beg mekap aku ? cuba tanya aku ada beg mekap tak ? huuu jawapannya tak ada . beg mekap tu untuk isi compact powder kan , eye shadow , lipgloss , lip ice , blusher , mascara , eyeliner , deodorant dan macam-macam kan ? serius aku hanya humban dalam kocek beg baju aku , takpun aku letak dalam beg plastik je . kalau jalan jauh ke dekat , aku cuma bawa compact powder , deodorant dan lip ice je serta perfume ! kalau toiletries pon aku sumbat dalam beg plastik jek . agak-agak tak boleh guna , tukar je beg plastik baru . habis cerita . hahah . itulah aku yang simple dan jenis lebih kurang je :p

sekian , terima kasih ! salamesrakasihabadi :) 

0 comments: