Friday, November 5, 2010

rahsiaku rahsiamu jua.

salam readers.haha.rahsiaku rahsiamu jua ek ? haha . takda lah . aku tadi buat application kat facebook mengenai rahsia sifat melalui tulisan tangan . jadi kalian tahu lah rahsia aku kejap lagi . oke , jadi ini rahsianya :
1: Seseorang yang menulis dengan lembut dan ringan- Kurang bertenaga, kurang sihat dan mudah sakit.

2: Tulisan Tajam/Leper- Rasional, berkerja dgn sistematik, pandai mengurus dan banyak memakai otak di sebelah kiri (otak logical).

3: Tegak- Systematic, mudah kawal diri, suka berkawan tetapi tak cari kawan sebaliknya kawan cari dia, tak suka gaduh-gaduh, suka ambil jalan tengah.

4: Rapat-rapat- Suka campur orang, amat bergantung kepada orang lain, jimat atau kedekut.

5: Huruf JGYZ yang sempurna - Tahap emosi yang dipamer itu jelas, pengasih & penyayang, pemurah, mudah kesian pada orang, mempamerkan tahap kerajinan. 

weyh , lima rahsia sifat melalui tulisan tangan ini sangat bertepatan siot dengan aku . haha . kalau yang dah betul betul kenal aku mesti akan kata  : kena dengan kau weyh ! haha . kalau ada rasa meluat dengan entry ini , ampun maaf dipinta oke :) 



8 comments:

-telOrDibAsuh- said...

hahaa..ni kepercayaan kurafat hahaha karut semua ni..

Unknown said...

it was fact not fake..haha ;)

jeb said...

kalo taip pakai keyboard, cane nak interpret?hehe

Unknown said...

hahah..pakai keyboard ea ? susah susah soalan tu..meh la sy huraikan..haha..

Hanis Azla said...

Tulisan akak Jenis yg no 2 & 5, wah tamak2..ha..ha.. tp mmg ada yg betullah.

Unknown said...

kan kan kan akak ? hehe..bukan khurafat ni ;)

Areyoudys said...

salam..
oo..entri ini sangat tidak bertepatan dengan cara saya.saya menulis mengikut keadaan dan masa, kalau space untuk sandarkan 2-2 lengan ni, kurang, maka saya akan guna tangan kiri kerana tangan kiri paling laju dan sedikit cakar ayam. kalau selesa, tangan kanan.cara penulisan penulisan yang bertenaga dan kemas :)

Unknown said...

to ...

salam..awak boleh gunakan kanan dan kiri ? bagus nya,..ada kelebihan..tulisan tangan kiri saya kemas berbanding kanan :D