Monday, May 7, 2012

skin care - Bio Essence Bird Nest

assalamualaikum!

petang tadi aku sampai ke daerah Segamat dengan hati yang gembira. dengan langkah yang riang aku jalan kaki pulang ke rumah. sampai je dekat rumah, aku pergi makan dan mandi. masa mandi tu aku tengok pencuci muka aku dah nak habis. jadi aku menguatkan langkah untuk ke Watsons mencari pencuci muka. erkk padahal boleh je pergi Guardian yang lagi dekat tu. aku pergi Watsons pon sebab mengenangkan member kad Watsons aku dah terkubur hampir setahun dalam purse tanpa belaian kasih daripada aku! harharhar! *sempat gelak besar lagi padehal rabu ni ade dua paper >_<

sampai jek dalam kedai Watsons, aku dok le melilau.......sampai lah bebudak Watsons tegur ,

Carik ape awak?
Carik pencuci muke yang ada sarang burung tu, kat mana ek?
Ouh bird nest tu yek? kite pon pakai tu jugak..best kan? hehe


lepas tu borak secara ramah tamah sampai die tegur,

Eh cantiklah inai awak pakai kat tangan tu.
Terima kasih awek..*sambil show off jari
Macam mana awak buat tu?


dan aku pun eksplen dengan terperinci
pungpangpungpang.....

dah time untuk bayar..kang duduk borak sampai ke besok pon tak habis ar!

07052012, 2254 | here one of the bio essence bird nest product

07052012, 2256 | try to stick with one product bebeh

oke, ini adelah hasil setelah 2 bulan aku pakai. aku harap kali ini melekat le aku dengan produk ini weyh. huhu aku ni gemar bereksperimen dengan produk pencuci muka. mana aku tengok botol/ bekas cantik, menarik dan tertarik...mesti aku akan beli tanpa rasa berbelah bagi dan lupakan yang lama! dan hasilnya bersusunlah macam-macam jenis produk kat lemari.

dan yang utama pasal produk ini ialah akan buatkan muke korang bersinar-sinar macam contoh gambar di atas tu oke, ho-ho. yang kedua, bila pakai produk ini rase sejuk, kulit lembut,nyaman dan segar je hihiks! yang ketiga, pelembap die iaitu ''advancer'' tidak berminyak pon walaupon jenis losyen.

oke, ini sahaja review cipuput daripada aku. kang bebile aku sambung lagi ea. terima kasih kerana membaca. ^_^

8 comments:

epics said...

kiut.

Iena Eliena said...

salam
singgah sini:)

jom join 1st giveaway by cik iena
http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

GKA said...

sempat lagi promo...hahahahah...xnmpk beza pon hana

Shino Oshi said...

heheh gelak aku dgr certe ni hehe

hana nabihah said...

epic - TQ ;p

iena eliena - salam,,insyaAllah will do :)

gka - kan?? tak jadik rupe siti pon >_<

shino oshi - huhu ade je ko kan :P

fieha said...

x nak cuba produk dri herbalife :)

yaya said...

this one ok x utk pimples ? lately kte mcm kne pimples attack. sdey je :(

hana nabihah said...

fieha - insyaAllah :)

yaya - not sure dear..sy sarankan guna pencuci safi gamat :)