Friday, December 3, 2010

air .

salam readers . tiga hari bekalan air terputus di muadzam shah , pahang . dan itu sudah cukup untuk membuatkan mulut aku _________(sila isikan tempat kosong dengan jawapan yang tepat ye) sebab dalam notis cuma 01 dan 02 disember tiada air . hari ini dah 03 disember . oleh sebab itu bekalan air yang kami tadah sudah habis . ouh bayangkan macam mana nak cing dan ber ni . lagi lagi kalau tengah merah . seksanya dan payahnya kami tiada air . cepatlah muadzam shah kota metropolitan ada air sayang . abang abang yang buat kerja malam tadi pasang pasang apa , korek korek jalan sila cepat ye . seksa abang tak ada air ~ dan aku berharap sangat kejap kejap lagi sudah ada air .
bila dah dua hari tak ada air ~

p/s to kumar - sorry kumar susahkan awak .


10 comments:

mRa amira said...

kau beli ekem buat jadi air pun boleh la cik kak!

>.< saje menjeleskan. nak wey aiskrim!!
kah3.

weh, header baru ke aku baru pasan ek?? >.<

hana nabihah said...

hahaha..lama gila aku xmkn eskem tuh,..kakaka..

ouh yes header baru.heheh;)

roslina mohd rasip said...

uitt cuk..slekeh glew muke ko x mndi...

hana nabihah said...

hahaha..takpe..OA kat sini dah bese dah..

-telordibasuh- said...

hahahaha..best la uniten xde air hahaaaa...semua badak bajet wangi kan kan kan hehe..

roslina rasip said...

sapew nih telur dibasuh...law x der air x dpt nk bsh telor..hehe

~farhana fabulous~ said...

eskem..sedap!!takde air??nnt da ade air cpt2 mndi k..

hana nabihah said...

telor - time ni lah berguna sangat minyak wangi..miahaha..

roslina rasip - haha..tol tol tol..xda air xda la nak basuh telor..

farhana fabulous - miahaha..baru sudah mandi..hahah..

hamzah ian said...

ko ni cun ah.. hehe

hana nabihah said...

haha..mekaseh..