Monday, August 22, 2011

Mohd Faiz M

assalamualaikum !

Mohd Faiz M . itulah nama di dalam facebook . seorang rakan ketika aku berada di PLKN Ayer Keroh empat tahun yang lepas . seorang rakan yang baik . seorang ketua yang tegas . selalu ada di kalangan kami untuk mendengar masalah . hurm , dulu kau selalu lepak kan dengan geng kami . habis PLKN ada juga kita berhubung tapi tak ada masa nak jumpa , lepas tu terus semua senyap . biasalah zaman PLKN dah habis :') hari ini aku dapat berita tentang kau , aku dapat berita kau telah pergi meninggalkan alam fana ini untuk selamanya . padahal baru semalam kawan kite , Wanie telefon aku . dia cerita , dia nampak kau dekat Giant Nilai . tapi kau tak perasan dia . baru aku nak suruh sampaikan salam dekat kau kalau terjumpa lagi , maklumla korang kan orang N9 . mana - mana pusing mesti jumpa . sebab N9 kan kecil :') tapi hari ini kau dah pergi :'(

geng Lancang Kuning - dari kiri put , wanie , wana , sape ar , jaja , aku , megat ! bawah dari kiri , arwah faiz , bob .

apapun , semoga Allah swt mencucuri rahmat dan kasih sayang-Nya kepada rohnya di sana serta menempatkan rohnya bersama roh orang-orang yang soleh dan beriman , insya-Allah . AMIN !

al-fatihah untuk kamu Mohd Faiz bin Musir .

semoga ahli keluarga dan si jantung hati kamu tabah menghadapi . Wassalam ~

5 comments:

myra yusreena said...

AlFatihah~ takziah utk keluarga arwah..hmm

GKA said...

al fatihah

miZz_nizZ said...

alftihah..moga arwah dtetapkn dlm klngn org yg soleh..amin

anak abah said...

al-Fatihah untuk beliau.

lelakiJAHAT said...

harap beliau tenang disana