Friday, August 26, 2011

cabaran tiga puluh hari - tiga puluh

day 30 - hari ke 30.. apa yang berlaku?

assalamualaikum ! hari yang ke 30 iaitu hari yang terakhir . cantik hari ini , macam janji la pulak ! oke apa yang berlaku ye ? untuk hari 30 ialah hari terakhir tidur dekat Uniten ! sebab esok aku nak balik kampung pung pung pung :D jadi untuk hari ini aku sedang sibuk pilih barang dan kemas barang untuk dibawa balik . sebenarnya aku pun dah serabut tengok barang aku ini . penuh bilik , semak je rasa ! daripada semalam  kemas tak siap - siap .. eh apahal ? haha macam mana nak siap kalau mata asyik tengok sambungan cerita Secret Garden dan sekarang Geng Mengaji sampai tangan tak bergerak . 

erm aku baru tengok status kekasih hati arwah Mohd Faiz M :'( macam manalah dia mengahadapi semua ini . berat mata memandang , berat lagi bahu yang memikul . sedangkan dengan arwah Hakim dulu aku tak bercinta dengan dia pun aku rasa sangat kehilangan . inikan dia yang bercinta dengan arwah :'( semoga awak kuat Shafika . Allah lebih sayangkan arwah . Al-fatihah untuk arwah Mohd Faiz Musir serta takziah kepada ahli keluarga ~

Wassalam .

0 comments: