Tuesday, May 14, 2013

Mei

ASSALAMUALAIKUM!

satu episod baru untuk diri ini bermula pada bulan Mei bagi tahun 2013. kisahnya ialah apabila aku sekarang menjadi pekerja sepenuh masa di kediaman DHS. huhukk.. XD 

dan banyak lagi perkara yang berlaku sepanjang bulan Mei.

hurmm bulan Mei dan Jun ini penuh dengan undangan perkahwinan.. heee minggu lepas memenuhi undangan Din dan pasangan di Kg. Melayu Raya.. weee kami konvoi enam kereta gituwww bersama rakan sekolah yang lain.. memang 'happening' bila dah berkumpul beramai-ramai.. nak nak bila ada yang tak jumpa-jumpa lepas habis sekolah kan.. haaaa ada je nak tegur fizikal dan mental..ekekeke.. tapi dey'ols kata, muka aku sameeeee je dari sekolah sampai sekarang..hahah :P

muka petang-petang..sama je kan dengan dulu? :P

apapun, aku nak ucapkan tahniah kepada mempelai Din dan Ida.. semoga kekal bahagia hingga ke syurga =)

** gambar candid pengantin yang dicilok melalui FB.. gambar penuh nanti lah..hew!

okayyyy minggu ni kenduri walimatulurus rumah Noreen pula.. jadual undangan walimatulurus daripada rakan-rakan memenuhi sehingga hujung tahun ini.. alhamdulillah! ^_^

sekian, terima kasih! wassalam..

4 comments:

Anonymous said...

Cun la pakai gincu..huhu..

Aida Ismail said...

Ehem2~ tuan punye blog bila lagi? Hehe~

Aida Ismail said...

Ehem2~ tuan punye blog bila lagi? Hehe~

hana nabihah said...

aida - hehe.. aida dulula.. boleh tak? hihi