Saturday, December 21, 2013

set kecantikan & kesihatan kulit Shaklee

ASSALAMUALAIKUM!

Memandangkan aku ialah pengedar sah SHAKLEE, jadi mulai daripada hari ini mungkin aku akan lebih kerap update entry mengenai produk-produk Shaklee!! Hal ini demikian kerana, hari ini aku ingin update mengenai SET KECANTIKAN & KESIHATAN KULIT SHAKLEE.. Bukan apa, sejak 20/06/2013 aku join SHAKLEE, mempromosi produk-produk SHAKLEE namun aku sendiri mengakui aku tidak pernah menggunakan produk SHAKLEE secara set penuh. Jadi mulai hari esok juga aku ingin menggunakan SET KECANTIKAN & KESIHATAN KULIT SHAKLEE yang terdiri daripada :- B-COMPLEX + SUSTAINED RELEASE VITAMIN C + VITAMIN E! In Sha Allah, aku akan menggunakan secara konsisten untuk mendapatkan hasil yang baik. Pengambilan supplement memerlukan air masak yang mencukupi. 


Rasanya tidak salah untuk aku kongsi sedikit fungsi ringkas mengenai supplement Shaklee yang membantu memperbaiki kesihatan dan kecantikan kulit. Ini catatan serba ringkas aku ya,

Sustained Release Vitamin C Plus
membantu tubuh menghasilkan kolagen dengan lebih efisien serta menghilangkan jeragat! Tambahan juga, penggunaan vitamin C yang konsisten mampu mencerahkan kulit & menigkatkan sistem imun.

Vita-E Complex
terkenal sebagai vitamin awet muda dan melambatkan proses penuaan. Malah vitamin E juga mampu membantu memberikan keseimbangan hormon dan mengawal kadar pengeluaran minyak dalam liang kulit. Tambahan juga, vitamin E mampu membantu menghilangkan jeragat dan jerawat kulit.

B-Complex
B for beauty!! Mampu menaikkan seri muka, membantu untuk saraf yang baik serta mood yang lebih baik dan ceria. Vitamin ini juga dikenali sebagai vitamin anti stress. Kurangnya stress, potensi untuk jerawat muncul amatlah kurang.

Berikut adalah serba sedikit mengenai produk dalam SET KESIHATAN & KECANTIKAN KULIT. Sebarang persoalan boleh terus komen di ruangan di bawah atau inbox terus di FB page Hanashiro Health Care. Kami sedia membantu uolz. Aku akan update lagi entry mengenai hasil menggunakan SET KESIHATAN & KECANTIKAN KULIT sebulan kemudian! Sehingga berjumpa lagi.. Wassalam!

Terima kasih kerana membaca =)

0 comments: